Konsert Rossa….

Setiap hari tengok iklan TV Konsert Rossa di Bukit Jalil nanti. Kalau ikutkan hati nie memang membuak-buak nak gie tengok tp tiket yg paling murah pun RM50.Bak kata kawan aku tu nun dipenjuru langit. Tiket paling mahal RM350,huiss kalau dpt la tiket nie aku laa org paling gembira sekali.

Klau la bujang and takde komitmen lagi aku rasa mau aku gie beli tiket konsert tu tp bukanlah yg paling mahal. Tgk 2 jam je konsert tu tapi tiket dia punyala mahal. Rossa ni bukanlah penyanyi feveret aku sgt pun tapi tak tahu lah lately ni aku mmg dah tangkap leleh ngan lagu2 dia. Memang layan abis aku. Pastu muka dia cute sgt n nampak cam artis yg friendly la.

Ikut hati aku nak gie beli senyap2 tanpa pengetahuan hubby je sebab takmo dia bising. Bukan ape nnt dia nak ikut dah nak kena belanje dia lagi. Aku ingat cam nak beli jer tiket konsert tu….

Haziq anak aku tu sampai dah pandai nyanyi lagu Rossa sbb kat laptop ade dan kat TV pun ade. Aku rasa lagu Rossa nie mmg touching sgt. Kalau lah Rossa ni org Malaysia aku rasa memang dia setanding ngan Siti Nurhaliza.

Member chat aku pernah dedicate lagu Rossa nie utk aku ‘Atas Nama Cinta’, Sebenarnya aku mmg minat ngan lagu tu tak tau lah nape taste aku sama je ngan dia…actually dia member chat yg paling aku minat(minat jer sbb paham aku..itu je). To Faris Thank You for that song.

Advertisements

~ by meyra79 on May 25, 2010.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: