Entry di pagi Sabtu…

Salam,

Pagi ini 21.01.12, kebanyakkan org dah bercuti sempena Tahun Baru Cina. Banyak opismate yg dah bercuti, big bos sume cina so kat opis nie tinggal yg kuli2 je la.

Hari ini, haziq ikut gie opis siap bawa psp lagi takut dia bosan. Sib baik aku tgh install 1 pc atas meja, so ade 2 bleh la haziq layan youtube kat pc yg lagi satu nie. Sekejap je haziq tgk kartun pastu dia mcm bosan.

Lepas ni nak gie mana yer….klau ajak haziq g mkn mesti dia xnak…mesti dia nk balik je tu nanti tp tgk je la camne nanti. Nak buat keje ari nie pon cam malas je rasanya.  Member2 sume nyer borak2 je bkn keje sgt..adela beberapa yg skema tu khusyuk je bekerja. Suka ati masing2 la.

Backup tape blom simpan dlm safe box lagik…malasnya nk naik ke atas. Jap2 lagi la. Beli majalah feberet aku Solusi….isu bulan nie misteri poligami…huhuhu….saje baca wat tambah ilmu.

Esok ingat nk turun kl shopping ngan si haziq…bosan duk umah….

Malas nk tulis…xde idea pagi2 camnie…

Advertisements

~ by meyra79 on January 21, 2012.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: