Pukul 10.30 mlm @ 21.01.2012

Salam,

Tiada duka yg abadi di dunia, tiada sepi merantaimu selamanya….

Dah mlm utk hari ini. Tadi cuma sekejap dapat berbual dengannya. Rasa mcm tak puas je tapi aku kena faham. Jangan terlalu mengikutkan rasa hati. Org cakap ikut hati mati….

Rindu ke? mmg rindu…setiap saat setiap masa….setiap detik yg berlalu terasa terlalu lama. Jarum jam rasanya terlalu malas utk berputar. Lambatnya masa berlalu.

Macamana nak buat yer….nak tido tp x bleh….nak call pon xbleh, nak sms xpayahlah…nnt menganggu plak. Mungkin aku kena sibukkan diri agaknya. Keje kat umah nie sume aku dah buat. Nak buat ape lagik yer. Best jadi haziq, main2 pastu penat je tido. Mama nyer yg susah nak tido. Rindunya pada dia saat ini. Selalunya malam2 begini kami selalu berborak, tp mlm ni xde.

Sebenarnya mlm nie aku terlalu melayan perasaanku. Sepatutnya aku kena lebih rasional, aku kena sedar siapa diriku. Aku hanya menumpang secebis kasih syg darinya.

Andainya, suatu masa nanti hidupmu telah lengkap aku akan pergi. Pergi jauh dari hidupmu. Aku tak mahu jadi penghalang kebahgiaan dirimu. Kalau kau perlukan aku, aku akan sentiasa disisimu bila2 masa.

Untuk entry ini, aku mahu kau tahu aku terlalu rindukanmu….semoga aku kuat menghadapi segalanya…..

Selamat bercuti abg….pulang nanti dengan penuh ceria dan bahagia…

Abg setiap kali telefon ku berbunyi aku mengharapkan ia panggilan darimu….

~ by meyra79 on January 21, 2012.

Leave a Reply

 
