Aktiviti Malam…

Salam,

Malam nie tak tahu nak wat ape. So fikir punya fikir ingat nak gie jogging je ngan haziq kat taman depan umah ni. Petang tak jadi sebab tetiba je ujan lebat. So cakap ngan haziq malam nie je jogging.

Kul 7 mlm terus haziq sound ajak gie jogging. Iskk ade ke plak tgh2 azan maghrib ajak jogging. So lepas siap semuanya kul 830mlm kiteeorg kuar jogging. Haziq mcm biasala teman mama nyer jogging naik basikal. Takde makna nyer dia nak jogging.

Ermm…dah tua2 nie cepat je penat. Cukup je 2 kali pusing dah pancit…adess teruknya stamina. Haziq siap suh ceepat je…dia takpe la naik basikal, 10 kali pusing pon takpe.

Lepas 2 kali pusing, jalan kaki lak ambik nafas….pastu buat 1 pusingan lagik…saje lumba ngan haziq….masuk je track lurus haziq terus pecut basikal dia…kan main eksen lagik dia menang…..mama nyer kalah. Takpe tak kisah pon.

Kul  9mlm gerak balik umah….tak larat dah….penatttt….

 

Advertisements

~ by meyra79 on January 23, 2012.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: