Rindu owh Rindu…

Salam

Setiap saat aku tunggu dia pulang. Tapi kali ini aku tak tahu nk happy ke ape….sebab dalam hati ni ade rasa serba salah yg amat sgt. Sampaikan mata pon susah nak pejam malam nie.  Dah kul 2.30 pagi nie. Tak tahu nak wat ape so ingat nk conteng2 je kat blog ape yg terlintas dihati.

Sesungguhnya aku rasa teramat rindu, kalau bleh sekarang juga teringin utk jumpa tp x mungkin lah. Angin menghembus dingin salju membawa sayu pada hati. Resah nan lalu menegurku tersenyum sedih membayangkan disinilah bermulanya…disini juga akhirnya….

Suratan takdir x siapa yg tahu, kesal dihati xkan mengubahnya, kecil suara hati membisik rayu owwhhh pulanglah kekasih ke pangkuan daku. Hanya doa dan harapan dpt hati ditenangkan. Sanubari merindui disisiku tempatmu selama lamanya.

Arghh….makin lama rasa makin teruk…kenapa yer perasaan ni semakin lama semakin syg.Minum kopiko la…kot2 leh lelapkan mata.

Nak tido la..kepala dah sakit ngan sume masalah perasaan nie….harap2 leh tido…

 

Advertisements

~ by meyra79 on January 24, 2012.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: