Cinta tak semestinya memiliki…..

Abang,

Kalau diingatkan mlm semalam tika dan saat ini kau bersamaku. Bahagianya. Tapi bukan selalu kita dapat begitu. Malam ni aku sendiri, sepi dan sunyi. Waktu2 begini ingatanku padamu terasa kuat. Alangkah baik jika saban hari kita mampu bergelak ketawa, saling bermanja..rasa seperti tiada masalah dalam hidup.

Malam kau bawalah rinduku, untuk dirinya yg jauh dariku…agar dia tidak kesepian selalu rasa ada cinta aku.Hujan bawa airmataku yg mengalir membasuh lukaku, agar dia tahu ku tersiksa tanpa cinta dia dihatiku..hanya mampu berserah moga CAHAYA tiba nanti.

Abang,

Kau terlalu manjakan ku, membuatkan aku terasa seperti tidak boleh berpisah denganmu. Sesungguhnya aku tidak merasakan perasaan ini sewaktu aku bersama insan2 lain. Kau terlalu istimewa dimataku. Aku tidak menilai hidupmu yg lepas cuma aku berharap aku tidak membuat kesilapan seperti dahulu.

Abang,

Andai boleh ingin ku jerit agar kau datang kepadaku disaat ini. Ingin ku bisikkan yg aku merindukan dirimu disaat2 ini. Abang, aku yakin kau juga berperasaan seperti aku dikala ini. Aku tahu itu dan aku yakin. Aku berharap aku dapat menahan gelora perasaan dihatiku ini.

Terima Kasih Tuhan…Kau temukan aku dengannya. Cintanya akan aku abadikan dalam hidupku selamanya tak kira walau apa pun kesudahannya. Aku sedar….CINTA TIDAK SEMESTINYA MEMILIKI….aku redha andai itu ketentuanmu untuk hidupku yg singkat ini.

~ by meyra79 on January 27, 2012.

Leave a Reply

 
