Keperluan vs Kehendak..

Hi Blog,

Ari nie masa lunch hour tadi aku nampak 1 sunglass. Sebelum ni tak pernah pun ade istilah sunglass dalam hidup aku. Macam teringin je nak beli. Tapi bila difikir2 benda2 mcm tu tak berapa penting sebab aku bukan guna hari2 tapi masalahnya aku teringin utk ade.

Nak tak nak gie usha gak la sunglass tu ngan member. Mata ni mmg dri tadi dah usha sunglass yg satu nie. Brand Bonia je la..murah sket. Member yg sorg ni dah mmg dah angkat Ray-ban RM700++….perghh…sanggup dia. Try la, macam cantik la plak..tgk harga dalam RM365…berfikir2 jugak la.

RM365 utk 1 sunglass yg jarang2 pakai…berbaloi ker? Last2 aku ckp ngan sales girl tu….bg akak masa utk fikir. Nanti ptg akak dtg. Sales girl tu bleh plak ckp…dia reserve dulu utk aku….arghhh..mcm dah 50% je nak beli nie.

Ingat nak discuss ngan cik abg dulu…tp tetiba plak lepas lunch hour cik abg kata dia bz…malas plak nak kaco dia. Ikutkan hati macam nk terus beli je tp memikirkan baru pas beli jam pastu awal bulan 3 nie barang yg repair kt Habib tu nk kena bayar gak…tak tau plak bape kena charge tu, nak g blajar kete gik..errmmm….apesal la duit tak bnyk erkk…iskk tak baik erkk aku ckp gitu. Ape pun aku syukur.

Tak yah la beli kot…tak penting sgt pun rasanya….tak yah beli..tak yah beli..Cik Jumeyra tak yah beli yer…..

~ by meyra79 on January 27, 2012.

Leave a Reply

 
