Memberi Bukan Merampas…

Abang,

Asmara mengisahkan  kita

Mengingatkanku pada dirimu

Gelora mengingatkanku

Bahwa cintamu telah merasuk jantungku

Sejujurnya ku tak bisa

Hidup tanpa ada kamu aku gila

seandainya kamu bisa

mengulang kembali lagi cinta kita…

Abang,

Pengorbanan yg sebagaimana yg kau tuntut dari ku. Hati, perasaan, tolak ansur, faham memahami semuanya akan ku lakukan. Jauh disudut hatiku, aku hanya mahu org2 yg aku syg bahagia walaupun bukan denganku.Mungkin bahagia itu ditakdirkan bukan utk aku didunia.

Abang,

Aku akan terus begini hingga ke hujung nyawaku….menanti dan terus menanti, mencari kebahgiaan yg nyatanya bukan milik aku. Memandangmu dan merasai kebahgiaanmu dari jauh sudah cukup buat aku berpuas hati. Aku tidak mahu kau susah hati dan aku tidak mahu ade yg terseksa kerana hubungan ini. Aku rela segalanya demimu.

Abang,

Seandainya keadaan menjadi lebih teruk dikemudian hari, aku rela kau lepaskan aku. Jangan berbelah bagi waktu itu. Cuma satu harapanku…andainya masa itu tiba nanti tolong berterus terang denganku sepahit atau sesusah mana sekali pun. Aku hanya wanita yg muncul dalam kebetulan. Aku tidak layak utk merampas kebahgiaanmu yg memang sudah tersergam didepan matamu. Aku tahu tanpa diriku, kau juga masih mampu tersenyum.

Abang,

Keceriaanmu membuatkan aku bahagia. Sentuhanmu membuatkan aku tenang, degupan jantungmu senada dengan degupan jantungku.Aku sebenarnya takut kau jauh dariku. Tapi aku tidak mampu melawan kehendak takdir. Abang, aku mahu kau tahu yang kau selalu bertahta dihatiku.

Advertisements

~ by meyra79 on January 28, 2012.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: