Haziq Mintak RM10

Salam,

Aku bukan nak marah sesiapa…cuma ade benda yg tak kena kat sekolah Haziq ni. Setiap minggu haziq mintak duit nak beli barang. Bila aku tanya barang ape dia ckp ntah. Bila aku tanya sape yg jual…dia ckp cikgu…Hari ni mintak RM10….nak beli jam cikgu jual….perghhh…naik terus darah aku.

Apesal lak cikgu jual jam kat sekolah? jual lak kat budak darjah 1….klau cikgu nak wat bisness pon agak2 la jugak tak kan la ngan budak2 jah 1 kot. Derang tu bukan tau ape2 gik. Jual buku xpe la jugak.

Sekali lagik si haziq mintak duit beli benda bukan2 yg cikgu jual kat sekolah…..memang aku direct ke sekolah…sepatutnya cikgu2 ni kena la ade surat ke pamplet ke….bgtau parent ape rasional nyer benda2 yg nk kena beli tu….jgn main suh bebudak ni balik minta duit kat mak bapak.

Dan seperkara lagi tak kan setiap minggu ade barang baru budak2 nak kena beli….ape setiap ujung minggu cikgu2 nie gie chow kit ambik stok brg niaga ker?

Huhuhuu…sabar mama haziq….xpe aku monitor lagik 2 ke 3 minggu ni…..kalau perkara ni masih berulang…i will go to school and ask for the explanation…

~ by meyra79 on February 3, 2012.

Leave a Reply

 
