Sakit Rindu

Blog,

 Ari ni sakit kepala….aku selalu camtu..kalau banyak sgt berfikir kenapa dan mengapa mesti sakit kepala. Hari ni teringat kat dia sgt2…dah 2 hari tiada khabar berita. Memang aku tahu dia sibuk tapi aku tak bleh tipu diri aku sendiri yg aku sgt2 rindu kan dirinya.

Hari2 bnyk yg tak ceria sebab asyik memikirkannya. Dalam hidup aku ni banyak tol dugaan. Tak tahula sampai mana aku boleh bertahan. Ahh…aku terlalu mementingkan diri sendiri je…bukan semua apa yg kite nak kite akan dapat. Kena faham tu.

Blog,

Aku tak tahu nak cerita ape sebab hati aku hanya ada padanya. Aku terlalu rindukan dirinya…belaian, kasih syg,sentuhan manja,senyumannya….perutnya…hehee….dimana dia saat ini…..

Tolong la aku rinduuuu sgttt…..

Advertisements

~ by meyra79 on February 7, 2012.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: