Cadbury Dairy Milk Hazel Nut

Cadbury Hazel Nut

Salam diawal pagi,

Mlm nie aku rindu sgt pada dia.Teramat rindu. Saat2 mcm nie alangkah baik klau dia ada menemani mlm2ku yg sunyi sepi nie.  Mlm ni aku susah utk melelapkan mata. Haziq selalu bercakap ditengah mlm, kadang2 aku tgk airmata dia mengalir dalam tido, kadang2 minta tolong, kadang2 membebel ntah ape2. Hati aku jadi risau. Tadi dia ckp haziq dah baik…tp ni bukan baik namanya. Esok klau haziq masih demam aku ambil EL.
Kenapa aku letak gambar coklat bar ni? Sebab nye coklat bar ni cik abg aku yg bagi. Nak mkn rasanya mlm ni tapi syg, so aku snap la pic ni utk wat kenang2an. Beli kat 7e je. Ade kacang kat dalam…hehehe, mcmla org tak bleh baca…
Tadi cik abg aku ckp bulan 4 nnt dia nk gie Lumut. Balik ari antar org men bola. Rasa mcm nk ikut je tapi dia pegi plak ngan bos…ermmmm takdela nk ikut2 nyer. Takpela lain kali je la erkk.
Abg, klau bleh nak je mlm nie myra jerit…..abg datangla sini myra rindu..myra sunyi….tapi nnt org kata myra gile plak jerit2 tgh mlm. Namum ku tak berdaya membina cita syurgawi yg dicari dilanda gelita…gugurlah harapanku bersama hujan. Bagai ada sesuatu cinta terhalang. Dimanakah kau syg dimana? Andai duka dimana khabarmu…Jika bahgia apalah ertinya ku menunggu dan menunggu…
~ by meyra79 on February 28, 2012.

Leave a Reply

 
