Fever…

Hi Blog,

Tajuk je omputeh..kalau melayunya demam. Aku sebenarnya demam ari nie. Masa dia pegang tangan aku tadi aku harap2 dia tak tanya kenapa tgn aku panas. Tapi dia tanya jugak….aku tak nk dia tahu takut klau2 dia tak jadi jumpa aku sebab aku demam. Walhal dalam seminggu hujung minggu je masa utk aku dan dia. Aku tak nak terlepas saat2 singkat aku dengan dia.

Masa naik kat bukit permai tu sebenarnya aku rasa nak termuntah. Tak tahan sgt sebab kepala aku dah berpusing2. Aku tak tipu mmg aku allergy ngan bau kete baru ditambah pulak aku rasa tak sihat ari nie mmg pening sgt2 kepala aku tadi. Rasa mcm nak baring je atas peha dia tadi…tp aku takut dia fikir yg bukan2 plak nanti.

Aku suke bg ubat kat org sebab aku sendiri tak suke mkn ubat, selamat tak beli panadol tadi….hhuhuhuu, klau tak serba salah gak x mkn org dh belikan. Nak tido je kejap lagik. Harap2 deman ngan sakit kepala nie bleh reda sket…

Gud Nite….owhh…tadi dia tulis ‘I MISS U’……spontan mengucapkan rasa rindu..rasa mcm sweet sgt….’I MISS U TOO MY DEAR’

Tak tahan kepala dah berdenyut sgt…..salam…

Advertisements

~ by meyra79 on March 11, 2012.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: