Buhsan Nyer Rasa…

Blog,

Cer cite ape patut aku buat petang2 gini. Buat kuih…tu aku dah buat dah….kejap sedap kejap x sedap…kejap pedas kejap masin kejap manis sume ade. Simpan je dlm tupperware….sape ntah nk makan ntah la…Haziq? xde makna nyer…..

Nak masak? sendiri masak sendiri makan…ermm…..tadi beli je kat giant sebab dah lapo sgt…hehheee…balik umah terus mkn sambil layan hindustan. Tak best langsung cite nyer. Dalam layan2 tv tu online le….ermm x best jugak…tak tahu mana nk gie kt internet….nak chat huhuuuu lagik la malas. Bukan xde chat langsung cuma mcm dah x minat sgt la kot. Bosan je menjawab soklan2 dri chatter kt room. Tak membina langsung.

Tetiba bila aku tgh tulis entry ni dia PM aku kt YM….huhuhuuu…terus layan dia kt YM…berenti and sekarang baru sambung balik. Dia ajak aku gie jogging…aku bab jogging ni cepat aje. Terus siap2 nak kuar je…cehhh ujan rintik2 la plak….potong stim betol.

Nak call xleh…so aku decide tggu je call dari dia. Tak lama pastu dia call, and aku bgtau kt pandan indah ujan. Huhuhuu masing2 berteka teki utk jogging ke tak….dlm borak2 tuh dia dah drive kete ke pandan indah. Sampai pandan indah dia bgtau ujan rintik2 dah xde lagik. So kiteorg pun ape gik semangat jogging tu terus arr membara. Kuar la jugak.

Nak gie jogging kat tasik buatan tu la konon nyer….si dia try and error jln baru yg takde sape pun antara kami yg tahu. Ermmm…selamat…tak nampak pun ntah mana taman nyer. Sesat barat. Last2 sebab rushing dan lagipun dh dekat nk maghrib….so kite org pun baik nyer singgah mkn. Dah jadi cite lain lak nie. Makan je la. Bleh gak borak2 sesambil mkn. Bak kata si dia rejeki jgn di tolak…..yo laa…

Balik dah dekat kul 8…rushing gak nak solat. Solat dulu baru mandi. Pastu baru la aku sambung balik menulis kat blog aku nie..huhuuu….

~ by meyra79 on March 17, 2012.

Leave a Reply

 
