Manager KAYU

Blog,

Dari semalam memang hangin ngan billing nyer manager nie. Dari dulu kalau auditor datang tak bleh kalau tak meyusahkan aku. Setiap tahun derang datang audit tak kan tau tak ape document yg selalu derang mintak. Sepatutnya dia as a manager dah bleh prepared awal. Ni tak asal mangkuk2 tu datang utk audit mula la mintak itu ini kat aku. Tak kan department dia tak prepared ape2. Aku peli tol ngan manager KAYU camni. Nama je manager tapi b***h. Tak baik aku kan. Bukan ape….aku yg buat itu ini pastu sedap2 je dia yg mengaku dah tu kalau salah je huh IT department yg bagi info salah. Lancang je mulut bersuara. Dah la minta tolong takde terima kasih langsung macam tu la dasar kalau dah kafir quraish tuh. Hangin nie…

Sepatutnya as a manager yg dah bertahun xperience ko bleh ‘kencing’ je mangkuk2 tu..kekadang tu mangkuk2 ni tau audit je tapi tak tahupun operational flow. Confident je la jawab soklan derang…adesss….ni tak sume nak ikut law derang..pengsan arr…keje tak balik kul 5 cam tu.

Auditor mintak bukan susah….sales listing for Mar & Apr 2011 and last 5 invoices for Mar11 and first 5 invoices for April11. Auditor mintak kat finance dept pastu finance bleh forward kat billing and finally billing forward kat IT dept…perghhh….macam kronologi pembunuhan lak…adessss…

Yang finance ngan mangkuk tu memang pemalas gile….mulut bercakap kan main gik. Yang manager billing ni KAYU. Aku memang tak tahu camne dia bleh jadi manager…kuat menganpu la tuh. Aku ari nie mmg mood tarak baik…hangin je. Mintak ari nie sume listing tu sebab auditor dah sampai…perghhh….dia ingat aku main jeling2 je kat systen n sume infor yg derang nak tu bleh muncul sekelip mata…..

Listing nak siap sblm lunch…tunggu la korang sebab kul 1030am aku masih menulis di blog…wakakakaaa..kan bleh dibuat baik sgt derang nie….padan muka…menjawab la korang

~ by meyra79 on March 20, 2012.

Leave a Reply

 
