Aku Tak Bleh Zzzzzzz….

Blog,

Dah hampir ke 2 pagi…aku still tak bleh tido. Mata ni xde ciri2 macam nak ngantok pon. Dari tadi dok terfikir2 je. Adesss…serabut tol.

Sejak semalam nyamuk kat umah nie bnyk sgt. Dah la xde ridsect plak tu…asyik menampar nyamuk je dari tadi. Kaki kat bawah meja ni dah berbintat gigit dek nyamuk. Mana datangnya nyamuk2 ni ntah la. Semalam pun sama, ingatkan kat atas je banyak nyamuk…so kiteorg 2 beranak pindah tido bawah lak mlm nie…sama je.

Haziq mengelupur je dari tadi. Kaki kena gigit nyamuk la tu. Ubat nyamuk letrik tu dah pasang tapi nyamuk ni mcm tak lari pun. Napa erk…Luas permukaan besar kot. Aku ni sampai dah takde selera nak tido. Dah dekat2 org nak azan subuh tu kang mula la mata nie ngantok je. Aku dok usha je nyamuk kot2 hinggap kat kaki haziq. Jadi satu keje lak mlm ni..aduhai…

Layan mp3…lagu yakinlah aku menjemputmu…ermm..teringat plak kat cik abg aku mlm2 ni….jauhnya dia di setiawangsa….kalau saat rindu mcm nie…dia ade depan mata ngah tido…sure kena ciom….sambil bisik kat telinga dia….. abg,myra syg abg sgt2…dia mesti x dengar tp tak kisah la…

Tido la…..walaupun x ngantok….

~ by meyra79 on March 22, 2012.

Leave a Reply

 
