Angry Birds

Blog,

Tak reti nak cakap ape….marah sebenarnya. Printer tu bukan benda baru. Klau print terbalik ke ape ke sure setting nyer salah. Kenapa itu pun nak panggil aku erkk…benda camtu basic knowledge je. Klau tak sure pun benda tu bleh try and error je kan? Setakat microsoft office, print setting salah..sendiri bleh bikin ape…

Tak tahu la….sebenarnya klau guna bahasa aku nie..jenis manusia2 x reti berdikari semua nak cari jalan mudah je. Kalau boleh sume nak dihantar depan mulut tinggal nak ngap jer….

Patutla bos aku tak mo handle mangkuk nie…mcm nie perangai nyer. Ni jenis manusia2 tak sekolah nie. Bos aku plak jenis yg diam…tp sekali hati dia terguris mmg dia x ambik port nyer. Patutla mangkuk nie asyik deal ngan aku je. Bosan rasanya melayan. Kenapa tak nak usaha sendiri yer. Second liner cuti seminggu tu pasal meraban tak tentu pasal tuh. Kalau tak budak tu la pecah kepala wat report…dia senang je submit kat big boss. Ntahla nape wujudnya manusia mcm nie.

Lantak la dia…aku sibok di blog…dulu financial controller yg wat report tuh…sekarang dia. Kalut gile….tu beza bos laki ngan bos pompuan..

~ by meyra79 on April 5, 2012.

Leave a Reply

 
