Selamat Pagi Malaysia…

Hi Blog,

Seronoknya dapat berblog semula. Maklumla…berukband dah xceed limit..susah nak load site…teramatla slow nyer. Sekarang dah 10hb…quota baru 3GB….laju semula.Menarik sket ukt posting. Kalau tak wat sakit jiwa je menunggu.

Ok blog,

Cerita utk hari ini…ujan dari pagi…bangun utk solat subuh pun dah start ujan. Tapi sekarang kul 8.15am ujan dah berhenti. Hehehee….ok utk pegi keje. Ari ni pakai baju kurung modern kain cotton bunga2 pink. Baju lama tpi ok lagik la utk g keje ari2. Tak menarik sgt kot…hihihiii….

Tadi cik abg tepon…katanya sampai kl kul 1230 pagi tadi.  Bagi aku ok je…takdela lewat sgt. Aku tido pun kul 12mlm tadi…hehhee…Macam mana ngan bubur kacang ni erkk…takpela klau cik abg aku tak free angkat antor je la umah cik bakar duda….hehee….org2 veteran nie suke kot mkn bubur kacang…tak yah kunyah sgt…telan je…hehheee…jgn marah erkk cik bakar.

Blog,

Esok cuti….best gak…nak wat ape erkk….masak?ermmm…sape nk mkn…haziq?camni..nnt aku pk nk masak pe…heheee….pulut kuning rendang ayam? ermm…cun gak kan? pinggan mak izzati tu pun blom berbalas lagik….

Sakit montot ni dah kurang sket…smlm bnyk keje gak la…penat gak…ari ni x tau gik….mcm bnyk tp tau je la cik myra nie kan…..sempoi je….malas nk serabutkan otak nie….

Dah 830am….masih di blog….huhuuu….teruja ngan kepantasan berukband diwaktu pagi….adessss…

Ni ade sket cite nk share….pasal haziq.

satu mlm tu dia ckp….mama kawan2 kite sume tulis tgn kanan tp kite sorg je tulis tgn kiri…mama nyer biasa je la….menjawab acuh tak acuh….takpe la haziq tulis tgn mana2 pun sama je…janji kena belajar rajin2.

Tiba2…..si mama terlintas utk bertanya ngan haziq…..haziq2…..klau org menulis guna tgn kiri tu panggil ape erk?……dengan selambanya si anak menjawab…..TANGAN KUDUNG mama….

Perghhhh………….terkebil2 si mama….nk gelak pun ade……adessss…..wahai anakku syg….bukan KUDUNG tapi KIDAL………..sakit jiwa si ibu tp happy….

Wokeh blog…..nak kena pegi mencari rezeki nie….bubai….salam rindu dan salam syg….

Advertisements

~ by meyra79 on April 10, 2012.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: