Cuti2 M’sia

Hi Blog,

Lama tak menulis rasanya…dan lama jugak tidak menjengah ke blog kesayanganku ini. Bukan ape…siang agak bz…malam tu lebih seronok rasanya melayan kerenah anak. Semenjak dua menjak ni haziq suke makan so mama dia ni rajin la sket memasak bila anak kesayangannyer asyik lapo jer. Beli roti roti abis…beli nugget…pun settle. Senang citer masak la ape pun Haziq pasti makan. Semalam buat burger jer. Saje tuko angin…bosan asyik makan nasi je so makan ala western la plak. So layan la burger. Yang best nyer haziq bleh ckp….pandai gak mama buat burger erkkk…hehehe..lawak tol..

Blog,

Cuti sekolah nanti ingat nk gie jln2 ngan haziq….mungkin spend 2 ke 3 ari kat tepi pantai. Al maklumla….pantai dan aku mmg sukar utk dipisahkan. Suke sgt ngan pantai, deruan ombak dan pasir2 yg halus dan mulus tu…sesuatu yg mendamaikan jiwa. Dah wat booking pun chalet tu..takut gak penuh time cuti2 sekolah nie.

Ingat nak wat BBQ sket mlm tu….bentang tikar atas pasir…baring n tgk bintang2 dilangit sambil sang bayu mlm bertiup lembut…..indah nyer. Yang penting kat chalet tu katanya ade wifi…..huhuuhuu…..best tu….berinternet di tepi pantai….

Okla..len kali update lagik….salam

Advertisements

~ by meyra79 on May 12, 2012.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: