Tudungku Hilang…

Blog,

Aku sedih sgt…Tadi masa aku nak angkat tudung yang aku jemur tu….aku tgk tinggal hangger jer. Sabo jela aku. Dari 7 helai yg aku jemur tu tinggal 2  helai je. Itupun yang harga rm10 sehelai. Yang kena curi tu sume tudung yg mahal2. Sedihnya hati aku nie bukan kepalang. Bukan soal harga tp aku mmg susah nak dapat sesuatu yg betul2 berkenan dihati aku termasuklah tudung2 tu sume. Paling aku ralat tudung grey yg ade ropol2 tu ngan tudung polkadot yg aku baru beli 2 minggu lepas.

Tapi tak pe la aku redha jer segalanya. Dalam zaman moden ni ade lagik org nak mencuri benda2 camtu. Tak faham kadang tu. Ape pun aku doakan si pencuri tu insaf.

Advertisements

~ by meyra79 on May 15, 2012.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: