Jatuh

Blog,

Sakit nya kaki nie. Nak pijak pun tak boleh. Haziq yg tolong papah. Doktor suruh jgn banyak bergerak, Jangan banyak berjalan. Tapi yerla org tak faham masalah aku. Kalau aku tak bergerak Haziq nak makan ape. Aku lak kena puasa je la kot.

Aku terpaksa gerak la jugak. Haziq yg banyak tolong masak, basuh beras dll. Nasib baik suruh je apa2 semua Haziq buat. Takde bising2. Agaknya Haziq faham kot keadaan aku.

Semalam g xray, doktor cakap xde yg patah cuma terseliuh je. Nasib baik. Kalau tak camne la ngan si Haziq. Mama beruntung adanya Haziq. Walaupun Haziq hanya berumur 7thn tapi Haziq dah faham erti tangungjawab. Terima kasih Haziq. Mama doakan kebahagiaan, kesenangan dan kegembiraan buat Haziq.  Mama beruntung dapat melahirkan dan membesarkan Haziq. Mama syg sgt2 Haziq.

 

Advertisements

~ by meyra79 on May 17, 2012.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: