Menyandat Sotong…

Salam 1 Malaysia,

Tetiba patriotik lak cik myra nie…hehee. Tgk tajuk blog aku mcm menarik kan?Haa…sebenarnya petang tadi masa cik abg aku call dia cakap dia teringin sangat nak gie mencandat sotong. Masa aku dengar tu aku fikir2 menarik gaks tuh. Tapi xdela xcited sangat aku nak gie. Cuma dalam hati terdetik esok2 kalau ade masa aku gie je la.

Lepas sembang ngan cik abg aku tuh. Member call ajak gie lunch…so pewot pun dah menyanyi riang aku pun on je la. Tengah baik nyer santap..member aku nie bukak citer…jom gie mencandat sotong nak? perghhh…macam nak tersembur nasi goreng yg aku makan. Pucuk dicita ulam mendatang. Kebetulan yg memang kebetulan hehehee….

Dengan selamba aku jawab…sempat gik ke nie…dah bulan 6 ni…kawan aku tuh baek nyer cakap…sempat…sampai bulan 7 bleh lagik. Ape gik balik opis terus surf internet..usha aktiviti mencandat sotong nie. Dapat nombor sorg pakcik nie….member aku terus call…nak tanya. Tanya baek nyer package menyandat to dalam rm110 je sorg, nak dalam 8 ke 10 orang. Kalau 10 org tu murah sket le. Harga dah ngam dan cantek…huhuhu. Start menyandat mlm tu sampai subuh esok ari. Adela dalam 10jam dilaut. Kalau dah tak sanggup bleh la request utk balik awal. Menurut cerita pakcik penyandat sotong a.k.a yg empunya package la. Tapi perlu diingatkan bahawa transport ke Terengganu kena sendiri2.

So plan nak gie bulan depan awal bulan.  Buat cik abg di setiawangsa tu nak join tak…kite org masih 6 atau 7 kekosongan. Jom arr…nak ajak member2 opis pun dialu2kan. Maklum je la bebudak kat spital nie bukan nyer suke aktiviti camtu. Derang suke gie shopping je sebab tu la kiteorg masih bnyk yg kosong. Sesiapa yg nak bawak isteri pun boleh…dan sesiapa yg nak bawak suami pun tak pe.

Abg…..pls update myra…abg and the gang nak join ke tak? Abg jgn risau…kite pretend kite tak kenal satu sama lain je…hehhee…jeling2 je sudah. Saje nak cukupkan team. Plss….join us…adiosss..

~ by meyra79 on June 5, 2012.

Leave a Reply

 
