Mencandat Sotong Update II

Salam,

Entry utk kali ini tak abis2 pasal mencandat sotong. Petang tadi jumpa lagik sorg pakcik nie yg offer pakej mencandat sotong dengan harga RM700 je. Lagi murah. Happy aku. Silap2 ari bulan RM110 yg aku bagitau budak2 ni bleh include skali ngan homestay. Bagi aku yg suke ngan style backpacker ni mmg cari yg termurah. Aku ngan member aku tak jemu2 survey. Heeeeheee…itula kami.

Tadi aku happy sgt. Sebab aku baru teringat yg sorg member sekolah aku dok kat kemaman. Petang tadi aku call dia. Dia stuju utk join kiteorg gie mencandat sotong. Dia bleh organise dari sana je sebab dia ade member. Waaa…hati aku berbunga riang. Harap2 klau tak lalu org tengah dan direct ngan tekong bot for sure aku akn dapat lebih rendah dari RM700 tuh. Happy nyer..

Harap sgt cik abg setiawangsa tu boleh join….join la yer. Kiteorg dah tuko date pada ari jumaat instead of ari sabtu sblm nie. Klau dah xde member sgt join je kiteorg ni no hal je. Date yg kiteorg pilih 6/7 tu jatuh pada 16 syaban…harap2 masa tu bulan mengambang penuh. Bulan mengambang bnyk le sotong bermain cahaya bulan huhuhu…tak sabarnya.

So far buat masa ni aku ngan member aku yg sorg ni plan nk nek bas je. Senang sket. Tapi klau ade yg sudi drive jauh2…kiteorg tong2 je la. Member yg kat kemaman ni akn tgu kat trangu je.

Abg…join la…join arr….ambik cuti ari Jumaat je…plssss…tak sabar nie.

 

~ by meyra79 on June 9, 2012.

Leave a Reply

 
