Berita Sedih

Salam,

Just drop simple entry here while waiting my sister come and pick up  us to going back to Jengka. My auntie passed away just now.

Cousin baru je informed yg makcik aku nie nazak. So aku dah gabra kenapa lewat inform itu pun dapat tahu kat fb. Walhal abah dah tau sejak kul 5 petang tadi. Tapi aku faham itulah abah aku. Huru-hara je. Dia lupa nk bgtau anak2 dia kot. Pastu suh sampai sekelip mata.

Call abah dah ade kt jengka 25. Nita baru gerak dari melaka kul 12 sampai kl mau kul 3…sampai jengka mau kul 6 pagi  ni. Abah dah bising2 suh balik…memang la nk balik tapi sabarla kiteorg ni kan kt kl.

Esok EL sehari….risau aku ni…bos aku takde gie Vietnam…department aku xde org jaga. Tapi nak wat camne saat kematian bukan boleh ditukar2 ikut suke. Harap opis faham la hendaknya.

Nak packing baju haziq sket…adiossss…

~ by meyra79 on June 12, 2012.

Leave a Reply

 
