Selsema Vs Batuk

Salam,

Start semalam sampai ari ni ni batuk ngan selsema makin teruk. Malas nak ambik ubat kat hospital. Kalau ambik je okla…tp bab nak makan ubat tu leceh sket…hehhee. Selagi tak sakit betul2 jgn harap la nak makan ubat. Sebab jerebu ni kot selsema ngan batuk cepat jadi teruk.

Bila sakit2 camni aku mulala teringat je kat cik abg aku tuh. Tapi x pe la aku faham sangat keadaan dia.Apa2 pun aku masih boleh lagi berdiri dengan sendiri. Aku rindu ngan dia. Walaupun kami dah tak serapat macam mula2 kenal dulu tp kasih syg dan ingatan aku pada cik abg aku tu x penah hilang. Masih seperti dulu. Aku rasa bahagia bila dengar suara dia dan dengar dia ketawa. Best sgt…

Tak sabar nak jumpa dia sebenarnya…rindu sangat…

~ by meyra79 on June 17, 2012.

Leave a Reply

 
