Pulau Kapas (7 July 2012)

Salam,

Tak pernah menjejakkan kaki ke pulau kapas. Kali ni kiteorg nekad utk ke pulau kapas walaupun hanya balik hari.

Sedikit kenangan2 manis semasa kiteorg outing ke pulau kapas.

Next pic adalah pic kiteorg kat jetty marang, sebelum menunggu ferry tiba…sempat berposing bersama zek zaidi aka en zali.

 

Pic kat bawah nie pic atas ferry ngan puan yung…huhuuuu….cute kan cik meyra?

Ni plak pic close-up cik meyra yg cute? cute ker? nak tahu cute ke tak kena tanya cik abg setiawangsa la….hehehe…gurau je jgn marah yer. Naik ferry dapat dok atas sekali sebelah drebar bot. Best je rasa…

Haaa….ni dah sampai ke pulau kapas…sempat gak berposing sebelum layan snorkeling.

Ni plak cik nita ngah berposing . Suka sgt dapat sampai ke pulau kapas. Macam rusa masuk kampung pun ade kiteorg ni…hehhee…

Objek yg menarik utk diambil gambar. Kanak2 mat saleh di pulau kapas. Ni salah satu chalet yg ade kat pulau kapas. Nampak macm pondok buruk je kan? Tapi harga makanan kat sini…pergh..dasat…

Post mortem…..Pulau kapas memang best. Tanya cik meyra….sume pulau dia cakap best sebab dia peminat pantai, pulau dan laut.

@ SaMPai BeRTeMu LaGi PuLaU KaPaS @

Advertisements

~ by meyra79 on July 14, 2012.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: